[Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

Isaac Besora i Vilardaga isaac.besora a gmail.com
dis nov 21 04:13:41 PST 2020

Hola! Si no ha sortit ningú més, jo ho puc fer però no tinc molt clar com
funciona a dia d'avui així que, si et va bé, igual podríem fer un skype
algun dia i m'ho ensenyes.

I enhorabona pel nou membre de la familia!

El dv., 20 de nov. 2020, 9:52, Jorge Sanz <xurxosanz a gmail.com> va escriure: