[Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
dis nov 21 04:13:55 PST 2020

Hola

jo hi puc donar un cop de mà, de fet una temporada en vaig traduir i va
ser prou fàcil, però per mil coses, com ja vaig demostrar en el passat
vaig faltat de constància o sigui que si s'ha de fer cada dia millor ser
un parell o tres persones.

Salut!

On 20/11/20 9:52, Jorge Sanz wrote:
> Hola,
>
> Com sabeu em dedique des de fa uns anys a anar darrere de Raf traduint
> les descripcions dels enllaços a l'anglés i publicant-los a la web
> https://geoinquiets.github.io/rafagas/. Una vegada publicats un
> automatisme (zapier) envia el correu a la llista
> <https://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/rafagas> i programa les
> piulades <https://twitter.com/rafagaslinks>. El tema és que a decembre,
> i per unes setmanes, i si ningú em pren el retlleu, hauré de pausar
> l'activitat o com a molt faré un resum setmanal o algo aixina ja vorem,
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA