[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Wed Feb 2 04:24:13 EST 2011

2011/2/2 Zoran Jankovic <zoran.jankovic at zisis.hr>:

> [...]

Drazene, nije ovo bilo mjerenje loada... samo referenca Mariu na
trajanje loada .osm fajla u postgresql.

> [...]
> updateat po 2 GB odjednom, već se radi o manjim količinama koje će se po
> defaultu učitati jako brzo?
> Hoću reći: ovo s OGR pristupom zvuči dobro s jedne strane, ujednačava se
> pristup svim bazama, ali mislim da bi trebalo obratiti pažnju i na initial
> load - svaka baza ima to riješeno na svoj način, i baš zato ih treba
> isprobati... Dakle, benchmarkat i jedno i drugo? Također, Spatialite kao
> početni storage je OK, ali da se ne lažemo i ne živimo u iluziji, većina
> podataka će uvijek doći u SHP (ako imamo sreće da nije neuređeni DXF :-( ).

Nacelno se slazem sa Zoranom... nisam siguran da treba ujednacavati
load ali i to bi bilo zanimljivo probati. Sve baze imaju neki svoj
loader i to je uvijek (koliko znam) shapefile loader. Korisnici tih
baza ce koristiti njega za punjenje sajta i to je na neki nacin
sastavni dio tog sustava pa bih ga tako i tretirao.

Za punjenje s OGR-om mozemo iz baze, u koji je nagurani osm podaci,
exportati u neki textualni file (GML ili CSV npr.) pa ga s OGR-om
gurnuti u bazu. Nije puno posla a zvuci OK vidjeti da li su OGR-ovi
driveri brzi ili spriji od loadera proizvodjaca. Pada mi na pamet da
OGR driveri mogu biti bolje ili losije implementirani za razlicite
baze pa bi mogli za spori load okriviti bazu a da se OGR provuce.

Ma trebamo paziti da se ne rasirimo na benchmarking samih baza nego da
se u testovima ogranicimo na ovaj dio implementacije prostorne podrske
a i tako ce se pokazati i performanse baza.

Pitanje:
Znaci od podataka trebali bi pripremiti:
- shp polygona (merge nature i buildings)
- shp linija (streets)
- shp tocaka (POI i locations)

-te CSV ili GML export jednog od slojeva gore za load sa OGR-om?