[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Wed Feb 2 08:06:14 EST 2011

Evo upload u postgis cijele njemačke je završio nakon 24h. Vjerojatno bi
išlo i brže da sam podesio memoriju malo, ali eto. Exportirao sam sve
point, line i polygon u zasebne shapefileove. Nisam uzimao atribute da
bude manji file, a ionako nam ne trebaju. Shapefile upload u bazu ide
puno brže nego osm upload, tako da vjerojatno će to biti brzo gotovo
kada budete/budemo testirali. Trenutno isprobavam import u MSSQL, ali s
obzirom da mi radi na virtualci, to ide malo sporije, tako da još ne
znam da li ima nekakve razlike zbog količine podataka kod upita. Javim.
Što se tiče podataka:
germany_point.shp  cca. 2 400 000 featurea
germany_line.shp cca. 5 200 000 featurea
germany_polygon.shp cca. 3 400 000 featurea

Test data download <http://www.geoinfo.geof.hr/%7Emmiler/testdata.zip>