[Croatia] Inicijativa za izmjenu podataka u epsg

Dejan Gambin dejan.gambin at coin.hr
Mon Jan 3 10:12:07 EST 2011

Evo što sam saznao i što predlažem

Kao prvo, moram priznati da sa dosta zbunjen različitim podacima, različitim verzijama, itd. Pa sam skinuo najnoviji dataset (release 7.6) i ubacio ga u MySQL bazu.

Ima toga podostai nisam siguran da sam sve pohvatao, ali čini mi se:

epsg kod 31275 je zastario i kao takav se vodi u epsg bazi. Ako ga potražite na http://www.epsg-registry.org/ nećete ga pronaći no u bazi postoji. Navedeni kod zamijenjen je kodom 3907 sa sljedećim parametrima:

Coordinate reference system:

Name:	MGI 1901 / Balkans zone 5,
Code: 	3907
Type: 	ProjectedCRS

Aliases:

HDKS zone 5, D48 zone 5, HR_HKDS/HR_TM

Area of use:

Name:	Europe - former Yugoslavia - west of 16.5°E
Code:	 1709
Decription:	Bosnia and Herzegovina west of 16°30'E; Croatia west of 16°30'E; Slovenia.
Type:	Area

Base Geodetic CRS

Name:	MGI 1901
Code: 	3906