[Croatia] Inicijativa za izmjenu podataka u epsg

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Tue Jan 4 03:45:14 EST 2011

Osobno nisam nikad koristio epsg kodove prilikom definiranja projekcija
i datuma (osim za WGS84 i tzv. Google Mercator) jer su u većini
slučajeva poprilično krivi, uvijek sam definirao svoj koordinatni sustav
ovisno o traženoj točnosti. Nedavno sam napisao i kratki vodič
(http://wiki.osgeo.org/wiki/Croatia/Kratki_vodici/transformacija_koordinata_cs2cs)
gdje sam pokušao objasniti na najjednostavniji način što sam mogao kako
se definira novi koordinatni sustav pomoću proj4. Također, tamo su
navedeni towgs parametri koje sam preuzeo s
http://spatial-analyst.net/wiki/index.php?title=MGI_/_Balkans_coordinate_systems
. Nisu najtočniji, ali za većinu slučajeva su odlični. Mislim da su cca.
oko 20-tak cm. točnosti na razini Hrvatske ili tako nešto. Testirao sam
ih jednom, ali sam zaboravio. Postoje i točniji parametri na razini
županija, ali u većini slučajeva su ovi dovoljni. Nažalost kod nas je
totalni kaos s tim parametrima.
Jednom sam čak pokušao stupiti u kontakt s Autodesk-om oko promijene
njegovih parametara za Hrvatsku u AutoCAD Map-u i to je bila gnjavaža,
tako da sam odustao od toga i dalje ih sam definiram. Što se tiče EPSG
baze, nisam nikada to pokušao. Bilo bi dobro da se to definira, barem s
ovim parametrima, ali ne znam koja je procedura za to.

Pozdrav.

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr