[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Wed Jan 26 16:03:27 EST 2011

On 26.1.2011. 21:59, Dražen Odobašić wrote:

> Testiranje nema nikakvog smisla ako će bazu 'napadati' samo jedan
> klijent. Što znači da se mora složiti test koji omogućava 'n'
> istovremenih 'concurrent' upita. Ovo komplicira situaciju. Teoretski,
> moglo bi se složiti više 'scenarija' neke klasične aplikacije pa
> testirati.
>
> Pada mi na pamet JMeter, ali nisam siguran kako podržava baze. Znate
> li neku drugu testnu okolinu kojom se ovo može simulirati ?
>
> Dražen

Ali ako to budemo radili, onda to više nije test prostornih performansi
već tu ide u igru cijela baza što više nije bio primarni cilj. Kaj ne?

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr