[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Dragan Podvezanec Dragan.Podvezanec at igea.hr
Thu Jan 27 02:14:40 EST 2011

Da, pitanje je dali želimo stvari zakomplicirati do iznemoglosti :), ili dobiti konkretne rezultate za probleme koje imamo u praksi.

Evo što mene zanima:

- Join poligona u multipolygone, jer znam da Oracle s tim ima problema, pa me zanima kako se ponašaju druge baze, prvenstveno postgis.
- kreiranje view-a sa geometrijom transformiranom u drugu projekciju.
- sama brzina "dohvata" podataka - select prema bbox-u ili drugom prostornom upitu

Mislim da je za ovakve vrste testova dovoljno "napadati" bazu sa samo jednog klijenta.

Dragan Podvezanec
softverski inženjer
dragan.podvezanec at igea.hr
tel: +385 42 556 720
mob: +385 99 4398 320

IGEA d.o.o.
Frana Supila 7/b (2.kat), 42000 Varaždin, HR