[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Sat Jan 29 07:46:55 EST 2011

Mario, ako si vec "istranzirao" podatke stavi negdje da ih povucemo
kako bi lokalno mogli u jednom trenutku poceti slagati query-je.
Nacelno se slazem za primjedbu o triangulaciji narocito ako imamo
dovoljno objekata. Ako sam dobro skuzio trebali bi izvuci u jedan sloj
sve polygone, u drugi linije i kao treci tocke .

Ja cu danas/sutra namontirati postgres/postgis na server na kojem cemo
benchmarkati i budem naloadao podatke. Danas cu dobiti i informix
blade i mozda neku dokumentaciju.

Decki iz igee bi vec mogli isto pocet namontiravati oracle.

Ako netko ima par zanimljivih query-ja neka ih stavi  na wiki pa cemo
ih prevoditi i prilagodjavati razlicitim bazama.

Cini mi se vazno napomenutu da bi dokumentaciju isto trebali stavljati
na wiki (dokumentacija instalcije, load podataka, load SRS-a,
konfiguracija i sve ostalo).