[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Mon Jan 31 03:26:01 EST 2011

Igrao sam se malo s podacima preko vikenda i mislim da imam mali
problem. Učitao sam u Postgres cca. 500 000 poligona (germany forest and
water OSM) i napravio query ST_Intersect i trajao je punih 6 sec. Moram
napomenuti da se radi o virtualci s 1GB RAM. Na pravom stroju bi
vjerojatno bili ispod sekunde. Ovo bi mogao biti mali problem. Intersect
nije neka "teška" funkcija, ali dovoljno pokazuje da ćemo trebati imati
ili puno više podataka ili na neki drugi način testirati.
Moj sljedeći korak je pokušati učitati cijelu njemačku u postgres i onda
isprobati. Već sam to pokušao napraviti, ali sam odustao nakon 5 sati
importa jer sam skužio da će trajati i trajati i trajati ... Sada ću
pokušati napraviti taj import na realnom stroju,a ne na virtualci. Sve u
svemu, 500 000 poligona neće biti dovoljno za test ovog tipa. Ili
mijenjati metodologiju testiranja ili povećati količinu podataka.
Nisam još isprobao s MS SQL Serverom, ali mislim da bi rezultat bilo
vrlo sličan.

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr