[Croatia] GeoServer custom CRS

Darko Boto darko.boto at gmail.com
Mon Jun 6 08:45:14 EDT 2011

hmm.. na win sam i ne nalazim ni geoserver_data dir, cak ne postoji ni
gt2-epsg-h.jar gdje bi kao trebao biti EPSG.sql file o cemu se prica
na http://docs.geoserver.org/2.0.0/user/advanced/crshandling/manualepsg.html

jedini epsg.properties file sam nasao u gt-epsg-hsql-2.7-SNAPSHOT.jar
i tu su samo neki konfiguracijski parametri za EPSG database od HSQL.