[Croatia] GeoServer custom CRS

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Mon Jun 6 09:46:04 EDT 2011

Bok,

Nisam sad pri računalu na kojemu imam na Windowsima instaliran OpenGeo, ali
ako nisi do sada našao, ovaj epsg.properties ti je pod Win7 (ako pamtim
dobro) pod

\Users\<username>\.opengeo\data_dir\user_projections

Obrati pažnju da je ".opengeo" s točkicom ispred, može biti da ti je skriven
ako nemaš uključeno "show hidden files and folders".

Ovaj folder ostaje i prilikom upgradea ili reinstalacije.

LP,
---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374