Re: [Croatia] Natječaj InspirAkcija

Helena Pezer helenapez at gmail.com
Sat Mar 24 06:58:14 EDT 2012

Bok ekipa :)

Pogledala sam malo natječaj, mogli bi probati, po opisu projekta kakav
traže, 'slobodni atlas' se skroz uklapa..
Sam natječaj mi zvuči naporno..prvo obrazac, pa javnost bira između 20
'polufinalista', pa 7 'finalista' brani projekt pred nekakvim zirijem, pa
žiri bira pobjednika :) Amerika :)
Ali sam za, malo će nas pokrenuti ako ništa drugo..

Uglavnom, ako ste za, prvi korak je obrazac koji treba popuniti do 18.4.
Ima se šta na njemu popunjavati, dio o projektu sam kopirala u dokument
https://docs.google.com/document/d/1SxqkYoyZTXs4ElQzDZkfR4LXBJE6oHBqzi9IZYeZwpU/edit

Ako ste za, neka kava/dogovor/radionica popunjavanja obrasca? ;)