[Croatia] Natječaj InspirAkcija

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Mon Mar 26 04:05:04 EDT 2012

Hi,
da, razgovarao sam s malo s Draženom oko toga i mislim da se slažem s
njime, projekt "slobodni atlas" će vrlo teško proći na tom natječaju
zbog toga što oni traže /consumer based/ projekt, a ne /buissness
based/. Sviđa mi se ideja da se prijavimo na taj natječaj, zašto ne, ali
mislim da bi trebali nešto drugo smisliti. Mogli bi se naći na nekoj
kofi poslije posla tokom sljedećeg tjedna? Možda nam padne neka ideja.
Gdje i kada vam naviše paše, pa da napravim Doodle.