[Dutch] Agenda: a.s. zaterdag Geo Freedom Day, Baarn

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Ma Dec 5 07:43:26 PST 2011

Hallo,

Ik heb een agenda-sectie aan de Wiki toegevoegd:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands#Agenda . Hier kun je
interne/externe items bijplaatsen. Lokale initiatieven als "Geobier
Gebeuren" juig ik toe (bijv. "Geobier Gebeuren Groningen" allitereert
mooi!). We gaan later natuurlijk ook iets landelijks doen.

Ik heb contact met Bas de Lange van Geo Freedom Day. Ik ken het event en
de setting niet maar kan daar a.s. zaterdag iets, plm 15 min., kunnen
vertellen over OSGeoNL, onze plannen, om interesse te kweken ook buiten
de standaard OSGeo-kringen. Als iemand nu zegt: dat is geen goed idee in
dit stadium, laat weten. Anders ga ik ervan uit dat het ok is.

groeten,

--Just