[Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

Roy Braam roybraam op b3partners.nl
Wo Dec 7 04:56:36 PST 2011

Richard, je hebt me overtuigd met je translate linkjes :)

Roy
  _____

From: Richard Duivenvoorde [mailto:rdmailings op duif.net]
To: dutch op lists.osgeo.org
Sent: Wed, 07 Dec 2011 13:43:03 +0100
Subject: Re: [Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

On 2011-12-07 12:44, Jeroen Ticheler wrote:

  > Bovendien hebben we toegang tot dat domein en is dat eenvoudiger dan OSGeoNL.nl wat nogal dubbel op is wat mij betreft.

  Ah, heel goed punt... Net mijn stem omgezet.

  Enne, we kunnen natuurlijk ook altijd afspreken dat het hebben over:
  "osgeo.nl spreek uit als osgeonl", maar dat is alleen voor nl-taligen
  denk ik. Probeer maar beide eens uit te laten spreken door google translate:

  http://translate.google.com/#auto|en|osgeonl
  Dit klinkt ... vreemd

  En nu:
  http://translate.google.com/#auto|en|osgeo.nl