[Dutch] OSM-RD

Mark Prins mc.prins op gmail.com
Vr Dec 16 03:02:54 PST 2011

Op 15 december 2011 12:06 heeft Steven M. Ottens <steven op minst.net>
het volgende geschreven:
> Hallo allemaal,
>
> Ik zag in het verslag dat men heeft gesproken over het opzetten van een
> OSM-RD server. Dat bedacht mij dat ik een keer een RD servertje heb opgezet
> als onderzoekje:
> http://research.geodan.nl/osm/

kunnnen/mogen we die in geozet hangen? dan zijn we namelijk mooi af
van de niet open brtachtergrond kaart van pdok

> Hij serveert de tegels volgens het RD tileschema van Geonovum, echter omdat
> de database gebasseerd is op een imposm import (itt osm2pgsql) is het niet
> mogelijk (zover ik weet) om minutely updates te doen. Ik wil dus wel
> meedenken met de OSM-RD groep. Ik ben iig vanavond bij de mappers borrel.
>
> groet
> steven

Disclaimer;
This message is just a reflection of what I thought at the time of
sending. The message may contain information that is not intended for
you or that you don't understand.