[Dutch] OSM-RD

Steven M. Ottens steven op minst.net
Vr Dec 16 03:27:01 PST 2011

Je mag hem best in Geozet hangen, maar de server heeft geen enkele
uptime garantie. In principe draait hij altijd, maar als hij buiten
(mijn) werktijd faalt dan is hij pas weer werkend als ik op kantoor ben.
Verder wordt de data niet automatisch bijgewerkt, momenteel zit er data
in van deze herfst, ik probeer een paar keer per jaar alles weer bij te
werken, maar geen garanties.

  Ik heb gisteren tijdens de OSM mappersborrel besproken dat het een
idee is om openstreetmap.nl om te vormen naar een RD-tileserver. Dat
lijkt me op termijn een betere oplossing.

groet
Steven