[Dutch] Acties ter voorbereiding van GIN-congres

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Ma Okt 17 05:02:53 PDT 2011

Hallo allemaal,
Ik ben een tijdje uit de running geweest en ben de kluts een beetje kwijt: hoe ver staan we met onze plannen om tijdens het GIN-congres het Dutch local chapter te lanceren?
Ik wil graag mijn steentje bijdragen, maar weet niet goed welke acties nog nodig zijn.
Zou iemand een actielijstje op de wiki-pagina kunnen zetten, inclusief wie waar mee bezig is.  Dat vind ik overzichtelijker dan deze mailinglijst.
Als iemand een beter idee heeft, dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Vriendelijke groet,
Willy Bakker