[Dutch] Slogan visitekaartje

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Ma Feb 13 02:11:27 PST 2012

Misschien ben ik een ouwe zeur, maar ik vind wel dat we moeten oppassen dat we ons met een slogan niet teveel afzetten tegen de rest.

"Wij spelen open kaart" als voorbeeld wekt de suggestie dat de rest van het geo werkveld dit niet doet.

Persoonlijk vind ik dat we zo dicht mogelijk tegen de algemene slogan (Your open source compass) aan moeten blijven.

Groeten,
Bart

--
Bart van den Eijnden