[Dutch] Slogan visitekaartje

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Ma Feb 13 02:23:06 PST 2012

+1

________________________________

Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org
[mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Bart van den Eijnden
Verzonden: maandag 13 februari 2012 11:11
Aan: Mark
CC: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Re: [Dutch] Slogan visitekaartje

Misschien ben ik een ouwe zeur, maar ik vind wel dat we moeten oppassen
dat we ons met een slogan niet teveel afzetten tegen de rest.

"Wij spelen open kaart" als voorbeeld wekt de suggestie dat de rest van
het geo werkveld dit niet doet.

Persoonlijk vind ik dat we zo dicht mogelijk tegen de algemene slogan
(Your open source compass) aan moeten blijven.

Groeten,
Bart

--
Bart van den Eijnden