[Dutch] Kadaster biedt per 1/1/2012 een aantal gegevenverzamelingen aan als 'open data'.

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Vr Jan 6 00:25:11 PST 2012

Just,

Dank voor het uitzoeken. Was benieuwd of je de bijbehorende XSD ook beschikbaar had:

http://www.kadaster.nl/schemas/top10nl/v20110609/TOP10NL_1_1.xsd

Als ik de documentatie van ogr2ogr m.b.t. de GML-driver goed lees, wordt dat GFS-bestandje alleen aangemaakt als er geen XSD is? Mijn hypothese is nu, dat je met een XSD erbij wel de alle geometrie eruit kunt krijgen, niet alleen de laatste. Enig idee?

Groet,

Edward

E. Mac Gillavry (Edward)
[t]  +31 (0)30-26 72 225