[Dutch] Fwd: Eerste poging; integratie wiki api met lokale osgeonl website

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Ma Jan 9 15:13:09 PST 2012

Mmm, verkeerde account gebruikt...

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Milo van der Linden <milo op dogodigi.net>
Datum: 10 januari 2012 00:03
Onderwerp: Eerste poging; integratie wiki api met lokale osgeonl website
Aan: Just van den Broecke <just op justobjects.nl>, dutch op lists.osgeo.org

Let nog niet op de opmaak, daar moet ik nog aan sleutelen. Maar ik heb
bewezen dat met dojo, ajax en jsonp integratie kan worden uitgewerkt
tussen wiki.osgeo.org en osgeo.nl

zie http://www.osgeo.nl/index2.html

Er is nog wel het een en ander te doen, maar met deze frameworks kan
ik wel uit de voeten. Wat ik wil voorkomen is dat we op meerdere
plekken content gaan maken. De wiki is voor content, de osgeo.nl
website gaat in mijn optiek Nederlandse content bij elkaar harken..

Wordt vervolgd!

p.s. jsonp is rete-krachtig! Nooit meer cross-domain proxies maken ;-)