[Dutch] Re: Eerste poging; integratie wiki api met lokale osgeonl website

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Di Jan 10 01:11:16 PST 2012

Hoi Milo,

Nu begrijp ik denk ik het idee! Via osgeo.nl kunnen we content van de
Wiki en social media zoals tweetfeeds aanbieden zodat we een levend
"portaal" (haat dat woord) hebben, toch ? Keep up the good work!

Just

(JSONP, eigenlijk al oude hack, maar werkt uitstekend, alleen de server
moet het aanbieden, dus OGC moet ook weer aan 't werk...)