[Dutch] OSGeo.nl site, concept. Graag opmerkingen

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Jan 11 16:47:00 PST 2012

Ik heb een stukje website gemaakt op:

http://www.osgeo.nl/index2.html

De website bevat zelf geen content, maar haalt de inhoud van
wiki.osgeo.org. Dit lijkt mij handig omdat OSGeo.nl dan geen
gebruikers hoeft te beheren en gebruikers geen dubbele content hoeven
te maken.

Het is nu nog experimenteel, maar ik ben benieuwd naar de opmerkingen.

Voor de (javascript) technici; het bestand
http://www.osgeo.nl/script/wiky.js verwerkt wiki text tot html, hier
zitten nog wat foutjes in. Als je tips of trucs hebt, dan hoor ik het
graag.

De hele website zoals die nu is en ook de ontwikkeling staat op
https://github.com/opengeogroep/osgeonl