[Dutch] OSGeo.nl site, concept. Graag opmerkingen

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Do Jan 12 04:18:12 PST 2012

Hallo Milo,
Bij de provincie werken we nog met IE 7 en daarin zie ik wel het
OSGeo.nl logo en 'powered by dojo toolkit 1.7.1 (27407) de content van
deze website wordt geaggregeerd uit de osgeo.org wiki', maar verder
geen content.
Vriendelijke groet,
Willy

Op 12-01-12 heeft Milo van der Linden<milo op opengeogroep.nl> het
volgende geschreven: