[Dutch] QGIS en brtachtergrondkaart uit pdok

Thijs Brentjens thijs op brentjensgeoict.nl
Do Jan 19 06:26:23 PST 2012

Richard,

Erg goed zeg! Gelijk gelezen, gedaan (vanaf een toegestane locatie) en
genoten.
Geef hier vooral ruchtbaarheid aan vanaf volgende week, denk dat het
mooi laat zien dat QGIs een prima desktop pakket is voor PDOK ;).

Groeten,
Thijs