[Dutch] QGIS en brtachtergrondkaart uit pdok

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Vr Jan 20 05:46:42 PST 2012

Update van mezelf :-)

In tegenstelling tot het eerdere berichtje en de blog, is het VEEL
eenvoudiger om PDOK lagen in QGIS te gebruiken :-)

Gewoon http://geodata.nationaalgeoregister.nl/wmsc?tiled=true gebruiken
als WMS laag en klaar! Geen hacks of geknutsel....

( zie verder http://www.qgis.nl/?p=225 )

Groet Richard