[Dutch] De OSGeo.nl/OSM NL Nieuwjaarsborrel

Ma Jan 23 02:14:15 PST 2012

Beste Allemaal,

Ik hoop dat degenen die aanwezig waren de borrel net zo geslaagd vonden
als ik ! Ik zag in ieder geval overal geanimeerde gesprekken, laptops
opengaan, kaartjes uitgewisseld worden...En een 5-star Meetup rating. Ik
hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen want sommigen kwamen van
ver.

Ook een goed begin voor de samenwerking OSGeo.nl en OSM NL. Dank aan
Edward voor regelen van de locatie: mooi centraal, eigen hoek, geen
muziek, attente bediening, veel keus aan (Belgisch) bier.

groeten,

Just

PS Heeft iemand nog foto's genomen ? Laat mij in directe mail weten.