[Dutch] De OSGeo.nl/OSM NL Nieuwjaarsborrel

Chris van Lith chrisvanlith op b3partners.nl
Ma Jan 23 02:53:58 PST 2012

Hallo Just en Edward,
Het was zeer geslaagd.
Leuke gesprekken.

Met vriendelijke groeten,
Chris van Lith
06 518 439 70

PS kleine opmerking over akoestiek, ik had veel moeite om in de galmende locatie de gesprekken te volgen. Ben ook op gegeven moment erbuiten gaan staan.