[Dutch] De OSGeo.nl/OSM NL Nieuwjaarsborrel

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Ma Jan 23 03:46:57 PST 2012

Ik was heel positief door de grootte van de groep en vond dat er veel
positieve energie was! Voor herhaling vatbaar (volgende keer zonder
kinderen ;-))

Op 23 januari 2012 11:53 schreef Chris van Lith
<chrisvanlith op b3partners.nl>het volgende: