[Dutch] PDOK deels openbaar

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Ma Jan 23 13:51:32 PST 2012

Ha Frank,

De data-services zijn op te vragen, niet de ruwe data. Veel info is beschikbaar op het overheids-wiki Pleio (http://pleio.pdok.nl). Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden en volgens mij moet iemand zelfs toestemming geven, voordat je toegang hebt... Erg "old school": ook op de PDOK-bedrijvendag vorige week hadden ze het er over, dat ze de discussie kunnen moderaten en sturen via Pleio, zich niet realiserend, dat je tegenwoordig het discussiemedium niet meer kunt kiezen of kunt controleren. Geen lid van talk-nl, dus kan iemand anders mijn reactie daar even doorzetten?

Groet,

Edward