[Dutch] PDOK deels openbaar

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Ma Jan 23 14:57:35 PST 2012

We moeten nog héél even wachten. PDOK meldt dat de data ná 23 januari
beschikbaar komt (dwz. de whitelisting komt te vervallen), nog 3 minuten
dus ;-D

Op 23 januari 2012 22:51 schreef Edward Mac Gillavry <
emacgillavry op hotmail.com> het volgende: