[Dutch] Applicatie Architect GEO RWS gezocht

Ma Jul 9 01:08:17 PDT 2012

Beste Allemaal,

Zie verzoek onder. Bij Rijkswaterstaat zoekt men een Geo-architect
(vast) die zich o.a. met de op Open Source gebaseerde
service-architectuur gaat bezighouden (zie ook praatje Thijs van Menen
OSGeo.nl Dag).

Heb je interesse of ken je iemand die geschikt is: contact is
Sanne Handgraaf <sanne.handgraaf op itaq.nl> zie onder en profiel (att.) Ik
of OSGeo.nl zit hier verder niet tussen.

groeten,

Just