[Dutch] licentiegebruik en attribution

Mark Prins mc.prins op gmail.com
Di Jul 3 07:38:52 PDT 2012

Op 3 juli 2012 13:45 heeft Casper Span <info op spatially-oriented.com>
het volgende geschreven:

> Dus ik zoek de gulden middenweg. Is het bijvoorbeeld toegestaan de bronnen
> op een losse pagina te tonen, of moeten ze altijd in / naast elke kaart
> staan om aan het CC by SA (en varianten) license te voldoen?

het volstaat om ergens op de pagina vermelding te maken van de
licentie/copyright, het is belangrijk dat die eenduidig is voor een
bepaalde kaart (als je er meer op een pagina hebt), derhalve is
dichterbij de kaart of erop/eronder beter, maar t moet wel passen.
Een korte melding/hyperlink die linkt naar de uitgebreide tekst voldoet mi. ook

--
Disclaimer;
This message is just a reflection of what I thought at the time of