[Dutch] licentiegebruik en attribution

Casper Span info op spatially-oriented.com
Di Jul 3 04:45:02 PDT 2012

Milo,

Dank voor je antwoord. Het  is al een handige toevoeging voor de grotere
kaart, maar ik heb het dan over een scherm waarin 2 kaartjes van 200x120 px
op staan. Als je daar vervolgens ~50 karakters aan tekst in moet plaatsen
steekt dat uit je kaart. Ik wil mij volledig aan de license houden en dus
netjes mijn bronnen vermelden, maar ik wil ook een strakke pagina behouden.
Dus ik zoek de gulden middenweg. Is het bijvoorbeeld toegestaan de bronnen
op een losse pagina te tonen, of moeten ze altijd in / naast elke kaart
staan om aan het CC by SA (en varianten) license te voldoen?

gr,
Casper