[Dutch] licentiegebruik en attribution

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Di Jul 3 04:03:42 PDT 2012

Je kunt eventueel de attribution CSS style overrulen met een kleiner
lettertype:http://docs.openlayers.org/library/controls.html#attribution

Op die manier plaats je attribution, maar maak je de tekst minder dominant
aanwezig.

Op 3 juli 2012 09:13 schreef Casper Span <info op spatially-oriented.com> het
volgende: