[Dutch] Fwd: GIN symposium 15-11-2012

Za Okt 13 03:11:34 PDT 2012

Beste OSGeo.nl-ers,

Zie hieronder. Ik heb proberen terug te vinden waarom ons abstract om
daar te presenteren is afgewezen, maar niet gevonden. Nu ik het
programma zie verbaast dit mij nog meer:
http://www.geo-info.nl/programma-gin-symposium
Ik bedoel, het programma is de moeite waard om heen te gaan, maar we
zouden daar prima tussen passen.

Heeft iemand nog directe contacten bij de GIN om te kijken of er iets
mogelijk is daar ? groeten,

Just