[Dutch] Fwd: GIN symposium 15-11-2012

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Za Okt 13 04:12:28 PDT 2012

't is heel logisch! gin is voor de vakbroeders.

OSGeo degradeert geo-informatie tot gemeengoed, toegankelijk voor iedereen.
Als professional ben ik hier ook niet blij mee, niet uitnodigen zou ik de
congrescommissie dan ook geadviseerd hebben.

;-)

Milo
Op 13 okt. 2012 12:12 schreef "Just van den Broecke" <just op justobjects.nl>
het volgende: