[Dutch] Volgende uitdaging: BAG extract importeren in PostGIS via NLextract

Eijnsbergen, C, van c.van.eijnsbergen op pzh.nl
Wo Apr 3 01:11:51 PDT 2013

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het volgen van het stappenplan om een BAG-extract te importeren in postgis via NLextract?
http://nlextract.readthedocs.org/en/latest/bagextract.html#handleiding-bag-extract
Ik volg de windows-installatie (windows 7) en blijf hangen op punt 7: installeren van LXML, ik krijg dan een windows melding dat dit programma niet kan worden uitgevoerd. 3-6 heb ik al gedaan (ik heb al postgresql en postgis geïnstalleerd), waarbij ik bij punt 3 moest installeren alleen voor mij en niet voor alle users anders gaat het verderop bij punt 5 mis.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groet
Chris van Eijnsbergen