[Dutch] Volgende uitdaging: BAG extract importeren in PostGIS via NLextract

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Wo Apr 3 01:34:13 PDT 2013

Hallo Chris,

Er is een aparte mail groep voor NLExtract
https://groups.google.com/group/nlextract/ waar je deze vraag ook kunt
stellen, maar ik hoop dat mogelijk iemand hier op Dutch dit oppikt.

Ik heb, als Mac/Linux gebruiker, met input van NLExtract gebruikers zo
goed als zo kwaad als ik kon, het Windows installatie stappenplan
opgesteld. Zoals ik ook op de NLExtract lijst heb gezegd toen: ik kan
mij niet voorstellen dat dit zo complex moet zijn. Mijn suggestie was of
iemand bijv. eens naar Portable GIS van Jo Cook (UK OSGeo Chapter) kan
kijken en proberen: http://www.archaeogeek.com/portable-gis.html ipv
alles bijeen te vergaren. (Beter nog zou een Windows-installer voor
NLExtract zijn.)

groeten,

Just van den Broecke