[Dutch] Fwd: Become a sponsor of GRASS Community Sprint 2013

Di Jan 15 23:50:31 PST 2013

Had eerlijk gezegd nooit eerder van Keith gehoord...

Voor wie het boek wil downloaden/kopen:
http://keithcu.com/wordpress/?page_id=407
Inderdaad mixed reviews op Amazon, en wat politieke overtuigingen in
appendix. Laat iedereen voor zichzelf beslissen.

300+ blz,  met de NS vandaag genoeg tijd om in de trein misschien geheel
uit te lezen :-(.

groeten,

Just

--
kind regards / met vriendelijke groet,

--Just

Just van den Broecke  just op justobjects.nl
Just Objects B.V.     tel +31 65 4268627 Skype: justb4
The Netherlands       http://www.justobjects.nl