[Dutch] OSGeo.nl dag berichten in de GIS group op LinkedIn

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Vr Nov 8 07:13:58 PST 2013

Beste allemaal,

Ik weet niet wie het heeft geprobeerd, maar iemand heeft zijn best gedaan
om berichten over de OSGeo.nl dag in het Nederlands in "mijn" GIS group op
LinkedIn te zetten. Ik heb deze in verband met het feit dat de GIS group
een engelstalige groep is verwijderd.

Ik zou de betreffende persoon willen vragen een engelstalig bericht aan te
bieden, dan kan ik dat promoten tot "managers choice" of anders uit te
wijken met het bericht naar de groep Geo-Informatie Nederland (In beheer
bij Jan Willem van Eck)

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden
Owner - GIS Group LinkedIn