[Dutch] OSGeo.nl dag berichten in de GIS group op LinkedIn

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Vr Nov 8 07:51:39 PST 2013

Hoi Milo,

Volgens mij was dat Christel, van de TU Delft. Ik denk ook dat het geen
zin meer heeft om nu nog op zo'n internationale groep te gaan posten.

Groet,
Raymond

Terglobo
Ampèrestraat 110