[Dutch] Gert Jan van der Weijden treedt toe tot het bestuur

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Okt 30 05:20:13 PDT 2013

Hoi Bart,

Prima dat Gert-Jan nu in het bestuur zit, daar ben ik zelfs erg blij om.

Omdat ik tevens vind dat het in de toekomst democratischer kan heb ik
tussen haakjes mijn opmerking geplaatst. Zie het als een herinnering om
het ooit nóg beter te doen.

Groet,
Raymond

Terglobo