[Dutch] Gert Jan van der Weijden treedt toe tot het bestuur

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Wo Okt 30 05:21:50 PDT 2013

Bart, Raymond en anderen,

Dat bestuur-kiest-het-bestuur principe is nu eenmaal een direct gevolg van
de stichting als vorm (een stichting heeft geen leden).
Ik zie het wel als de leuke klus om er voor te zorgen dat OSGeo.nl niet uit
"het bestuur" bestaat, maar juist uit een levendige community. En daar zal
het bestuur jullie allemaal op aanspreken: OSgeo.nl: dat ben jij!

Een overeenkomst met PVV en het Noordkoreaanse bewind is overigens dat ook
OSGeo.nl niet aan de gemeenteraadsverkiezingen deelneemt. Wel ben ik blij
met 2 gemeentelijke sprekers (uit Rotterdam en uit Zaanstad) op de OSgeo.nl
dag.
Komt dat horen en zien, schrijf je in via http://tinyurl.com/osgeonl2013

Ik zie en spreek jullie allemaal graag op 13 november!

Gert-Jan