[Dutch] Gert Jan van der Weijden treedt toe tot het bestuur

Steven M. Ottens steven op minst.net
Wo Okt 30 05:45:14 PDT 2013

Hey,

Gert Jan was inderdaad vanaf het begin als bestuurslid aangemerkt (zie
http://irclogs.geoapt.com/osgeonl/%23osgeonl.2013-02-04.log ) maar dat
hat wat meer voeten in de aarde om dat formeel te zijn. Nu is dat
allemaal rond, en gezien we nu een stichting met statuten zijn, moesten
wij hem formeel in het bestuur kiezen, dat is bij deze gedaan.

Dit is dus niet een reguliere bestuursverkiezing. De termijn voor een
bestuursfunctie is 2 jaar, dus het voorjaar van 2015 komt er dus een
reguliere verkiezing. Ik heb net in mijn agenda gezet om in maart 2015
te gaan vragen om nieuwe bestuursleden, dus jullie hebben nog even om je
campagne voor te bereiden ;)

groet
Steven