[Dutch] Groen licht voor OSGeo.nl 2013!

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Wo Okt 30 15:56:54 PDT 2013

Is er ook een overzicht van het aantal inschrijvingen tot nog toe? Ik wil
graag weten wie er nog meer komen teneinde al een indicatie te hebben van
met wie ik kan bijkletsen.

En kan dit overzicht ook gepubliceerd worden? Is voor de anderen ook wel
interessant misschien.