[Dutch] Groen licht voor OSGeo.nl 2013!

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Wo Okt 30 16:43:05 PDT 2013

Beste Mensen,

Was al bezig met een OSGeo.nl pagina voor event. Steven zou dit weekend
nog wat aan site doen (v3). In ieder geval denk ik dat het leuk is iets
zichtbaars te hebben, en mogelijk startpunt, en dan tijdelijk als
hoofdpagina OSGeo.nl.

Staat in Dropbox (website/versie2) en hier:
http://www.osgeo.nl/osgeonl_dag_2013.html
kopie van vorig jaar, nog niet klaar, en niet gelinked vanaf site. Is
namelijk nog aardig wat werk om alle foto's en linkjes etc goed te krijgen.

Via sync-site.sh met geejee's kademo account komt het op site. Zal ik
nog aan Steven doorgeven.

groeten,

Just