[Dutch] AHN2 open data

arjan team op aardeopdekaart.nl
Vr Apr 11 06:49:06 PDT 2014

Beste mensen,

twee vragen:
 >Denk beperking via SLD..
1. Heeft iemand een idee of SLD op enige wijze wordt ondersteund door de
ahn diensten?
Ik zou het graag gebruiken om plaatjes te maken die geoptimaliseerd zijn
kwa kleurenpallet voor het getoonde gebied. Mijn pogingen zijn zonder
resultaat. De SLD wordt wel opgehaald en geparsed, maar lijkt niet te
worden toegepast.

2. Heeft iemand de WCS dienst met succes gebruikt? Het reageert (bij
mij) alleen met foutmeldingen (too much data).

groet,
arjan
***
www.bureauvoorarcheologie.nl